Blogger news

Anugerah Terindah

Assalamualaikum suami :)

Coretan ni khas untuk abang. Terimalah..haha ecece macam nak perform lagu je kan. Sebenarnya kalau abg perasan seminggu dua ni asyik rasa tak sedap hati je. Kenapa ye? Entah la. Kenapa ye. Harap-harap semuanya baik-baik kan. Mungkin rindu kot. Terlebih rindu. hee

Atau mungkin belum sempurnakan dengan sebaik mungkin tanggungjawab sebagai seorang isteri. Banyak lagi yang belum tertunai kan. Tinggal jauh-jauh, asing- asing macam ni, susah kan nak berbakti kepada suami. Untung suami orang lain dapat isteri tinggal dekat disamping suami kan. Semua lengkap terjaga oleh seorang isteri. :) 

Sy tau kita pun tak minta tinggal jauh-jauh macam ni kan. Kita usaha untuk tinggal dekat. InsyaAllah satu hari nanti kita akan tinggal bersama ye. Tak semestinya tinggal jauh lansung tak boleh nak tunaikan tanggungjawab kan kepada suami atau isteri. still ada caranya kan.

Isteri abg ni rindu sangat dekat abg. :D Abang baik kan. hehe kacak kan? hahahaha Abang adalah anugerah terindah dari Allah untuk isteri abg ni. Alhamdulillah. Terima kasih abg untuk semuanya. Sy takkan jemu tulis semua cerita pasal abg kat sini. ops pasal sy sekali. haha nanti anak-anak boleh baca kan. Diorang boleh tau kan kita ni macam mana sekarang kan. sengal-sengal ubi je abah and ummi diorang ni haha. 

I love abg. sepenuh hati. setulus hati. dulu, kini dan selamanya. sayang abg kerana Allah. InsyaAllah. Semoga abang terus tautkan hati abg kepada Allah, terus setia mencintai isteri abg dan bakal anak-anak kita. Terus menjaga ibubapa kita. Selalu mohon petunjuk Allah dalam melakukan segala hal. 

Lastly, I will keep on loving you my dear sweet muncitsss suami :)
Post a Comment