Blogger news

Masakan Bukan Nasi

Assalamualaikum and Hi Suami and readers semua!! 

Waaaa jap nak nangis. tssskkkk...Lamanya tak tulis kat sini. Mengapa?? Kenapa??? Pelik tol aku, apesal la aku sibuk sangat semenjak 2 menjak bermenjak2 nieh!! tak boleh terima tahu tak? hahahaha 

Apa nak cerita nieh?? Macam tak ada pape je. Tapi kalau tak cerita macam mana nanti suami and anak2 nak tahu apa yang isteri and ummi dia buat kan?

Sesimple yang boleh eh :)

Ni aku masak masa hari selasa malam lepas. Gi tesco beli sayur2 ni, beli bihun, perencah sup ayam adabi balik potong2 campak dalam kuali, siap!!! (api mesti buka kalau tak tak masak la bihun sup ko nieh)

Ni pulak semalam malam. memang aku taknak makan nasi kau. Minggu lepas dah makan nasi. Minggu ni makan bihun pulak. minggu depan baru makan nasi. Ni pakai perencah bihun goreng adabi. cepat, lazat (perasan!) senang. Tu paling best!

Ni bulan lepas punya buahan2. hahahaha...Apasal la aku selit gambar ni ntah. Lantak! Janji yang ni bukan nasi hahaha... Orange, Kiwi, Madu. Yummy2!!!



Ok tu jelah. Ntah la kenapa aku tak selera makan nasi minggu ni. Suami jauh kot. wakakakaka. malam ni nak masak bihun apa pulak ntah. tomyam la kot hehe. Till then, take care uols. 

Wassalam :)
 


Post a Comment