Blogger news

Banyaknyeeee benda nak cerita!!!

Assalamualaikum...Hi kawan2..
 
Tak nak cakap pape...nak jerit dulu....tau tak..banyak benda nak cerita ni...logikla dah 8 bulan tak hapedate...sedih...dulu aku pelik nape blogger kdg2 sekian lame tak hapdate blog diorang...skrg aku rasa dah...aku dah rasa...macam kejap je 8 bulan tu.. banyak benda weh nk cerita..tak cukup jari tak cukup napas nak cerita ni..
 
1-Hujung January 2014 aku dah resign kerja di Klang, balik Muadzam Shah tinggal skali dengan suami. Tinggal 1 rumah beb..bahagia! hahaha
 
2- Tengah bulan Feb 2014, Aku start kerja jadi kerani dekat pasaraya Tunas Manja Muadzam Shah sampai Jun 2014.
 
3- Hujung March 2014 suami aku pulak kena tukar ke HTAA Kuantan...Aku tinggal dengan family in law dekat Muadzam Shah sementara nak dapat rumah sewa dekat Kuantan. Sedih...sobsss.
 
4- Awal Jun 2014 aku resign dekat Tunas Manja sebab dah jumpa rumah sewa dekat Kuantan.. 5 Jun 2014 masuk rumah sewa dekat area Bukit Setongkol, Kuantan..Bahagia balik!! yeaaa...hahaha...
 
5- Dari bulan Jun sampai awal sekarang aku tak kerja2 pun...full housewife haha...bukan taknak kerja...orang tak nak amik aku kerja..Ada dapt jadi kerani dekat syarikat pinjaman wang berlesen tapi aku tolak since rase macam tak hepi, tak syok je nak start kerja..haha
 
6- 21/08/2014 guest what!!! Aku dapat offer kerja government..kikiki....melompat aku dengan suami kau tau?? hepi weh..rezeki Allah bagi untuk aku suami and family.. Alhamdulillah.. under KKM. tapi tak tau lagi kat mana aku kena berkhidmat. owh jawatan Pembantu Tadbir (Pengkeranian/Operasi) N17. jawatan SPm w/p aku ade degree. aku belasah je je ape Allah nak bagi kat aku kan. Mohon doakan aku dapt tempat kerja dekat dengan suami..HTAA..hihi...insyaAllah masih berharap tak perlu PJJ dah...Dah dapat tempat aku hapedate kt sini okeh!
 
7- MH370 & MH17~ terlalu banyak aku mahu luahkan pasal insiden ni tapi tak terluah. Allah Maha Mengetahui. Alfatihah untuk mangsa MH17 yang terlibat dan selamat kembali kepada penumpang MH370. InsyaAllah.
 
8- tu je kot...yang lain2 kalau aku rajin aku buat entry yg kusus ok..
 
bye! 
 

No comments: