Blogger news

RINDU

Assalamualaikum :)

Hi kawan2, hi blog, hi suami, hi bakal2 anak umi... apa khabar awok2 semua? :) Lame weh tak ngeup sedas entri, terasa kelainan pulak bila lama tak berupdate dan terasa kerinduan dekat miss blog buchuk2 ni. 

Di saat menulis/ mentype karya ni (ceh xpayah nak karya2 bagai hehe) aku sedang dalam keadaan yang kerinduan teramat kepada suami. suami siapa? of kos la suami aku, apa kehe nak rindu suami orang kan? dosa weh dosa. Ngape le rindu sangat ni. Suami telah memandrem aku kah untuk sentiasa merindui dia? hik.

Since housemate aku tirah and seri ke jepun atas urusan kerja, aku pun telah berpura2 takut untuk tinggal sorang kek umah sewa so sepantas mungkin menggunakan sebaik mungkin teknik memujukrayu+menggoda suami untuk ambil cuti seminggu dan menemani isteri dia yang comel ni. Dipendekkan cerita yang memang pendek ni, CUTI LULUS!!! maka sudah seminggu suami aku tidak berkerja..haha jadi la MR MAMA kek umah sewa aku ni.

Suami ngemop rumah, memvaccum lantai, membasuh baju, menyidai baju, melipat baju manakala isteri hanya masak nasi, masak lauk, masak air dan basuh pinggan. Tau apa aku rasa? heaven!! haha

Anak2 umi mesti bangga ada abah macam ni kan. hehe Petang ni balik kampung untuk RAYA HAJI! syok wooo...


Sebenarnya nak bagitau RINDU kat suami je haha dekat pun rindu, jauh ape tah lagi kan. Tolong YA Allah, dekatkan aku dengan suamiku :) Ameen. Wassalam.

No comments: