Blogger news

Kadang-Kadang

Assalamualaikum..

Nothing more to say, just want to say I Love You Suami. Good Morning My Love. How are you today? Makin kacak atau tak? haha suka cakap diri sendiri kacak. Apa punya pesen ini olang? manyak pelasan...:p

Kadang- kadang suami dah buat yang terbaik, tapi isteri tetap rasa ada yang kurang. Kenapa ya? Sebab isteri dia yang sorang ni (insyaAllah sorang je sampai syurga :)) sentiasa nak yang terbaik, sempurna memang tak la. Tapi kadang dia tak sedar yang diri dia bukanlah yang terbaik kan. Tapi tu lah, apa dia nak mesti dia nak dapatkan jugak/ orang lain kena dapat kan and orang lain tu suami la kan.

Tapi..tapi..tapi.. saya sentiasa sayang dan cinta suami saya sampai bila-bila. :p dan sedang belajar menerima kelebihan serta kekurangan masing-masing dengan hati yang ikhlas.

Pagi-pagi sampai office dapat message dari suami;

"abg ensem harini"...

oh motif sangat hahaha...tapi benda tu la yang buat aku sonyum soghang2 kek office ni. :D bagi aku memang dia kacak tapi pernah pulak aku nak admit benda tu depan dia kang melarat habis melangit dia duk puji diri sendiri.

time to start my work. daaaa~ abang memang kacak, i admit kat sini hehe...


No comments: